Mat i stooora lass..

Mat hos svärmor(gottigott!).. Mat hos mor(ÄNNU MER gottigott!).. kortspel hos mor(dvs päronen fuskar i plump!)..utgång på GM.
Så såg kvällen ut, SUPERTREVLIGT verkligen!
Hade tänkt cykla från morsan och farsan till GM men när jag och sällskapet i form av systeryster kommit typ till broarna så slog det mig att 1: Det var ganska kallt 2:..att det kunde bero på att jag hade sandaler och ingen jacka. 3:Att jag inte hade någon nyckel att låsa hojjen med utanför haket. SÅ, snabbt beslutade vi oss för att istället gå hem till mig( =närmare) lämna cykel,klä mig och ta svarta faran till GM istället. Och så gjorde vi!
GM var väl lite halvlamt då jag gärna haft mer "skaka rumpa"-musik men det var superkul att iaf träffa några man kände, dessvärre var det väl typ 10 där som hörde till den kategorin , resten helt obekanta och var antingen under 19 eller över 45(kan ha varit en bidragande faktor) ...och så tyckte "bullen i ugnen" att det nog blev lite väääl hög musik där en stund då den blev heeeelt vild så jag blev helt omtumlad av känningarna i magen.. sååå vi spelade tillbaka inträdet i Black Jack och så tackade vi för oss.
Imorgon väntar trädgårdspul,IKEA-skruvning och eventuellt lite rester hos mor och far. Mysigt!
Godnatt gänget. Hasta manana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0