Moooorniiiing

Nyhetsmorgon & kaffe i vanlig ordning, det diskuteras övergrepp på barn och Christer Sjöberg. Man kan ju börja fundera om han börjat få slut på pengar eller dyl som är tvungen att gå ut med detta.. NU..för han har ju varit på löpen , vad är det nu, 2-3 dar?! .. eller om det bara är blaskorna som har nyhetstorka!? Det sista är väl inte otroligt eftersom Maggan Graaf fick en helsida för att hon gifter sig..är det inte andra gången dessutom?
Well, idag tänkte jag ta tjuren vid hornen, både den ena och den andra tjuren!
Det sticker nått väldigt i magen också, igår försökte jag få till en bra filmsnutt när det var high life därinne för att skicka till min babe men så fort jag tröck på "rec" så lekte den lille pluttisen "freeze". Typiskt.
Happ, det blev inte roligare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0