Morning

Idag känner jag mig mycket piggare, gjorde nog susen att hosta tills man spydde igår.
Dessvärre så tror jag att jag har snytit sönder vänster-örat! Går det? Jag snöt mig och så small det bara till och nu gör det jätteont hela tiden och varje gång jag snyter mig så knastrar det. Fräscht va!? :)
Nåväl, här sitter jag och chillar med datorn i knäet och Nyhetsmorgon på tv. Tydligen utlovas det sol till eftermiddagen så jag ser fram emot att vara på benen då! Jag var ju sugen på att bege mig iväg på auktion idag igen men just DET tror jag nog att jag hoppar över idag..
Vad gör ni idag!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

auktion vart??=)

2011-04-10 @ 21:46:52
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0