Ny vecka nya tag

Underbart väder igår, eller hur!? man blir ju sååå glad!
Hängde utanför butiken stora delar av dagen med solen i ansiktet.. skruvade ihop diverse sönderflisade trottoarpratare och mös allmänt!
Sen fick jag S-P-E-L på 3 eftersom dom strulat med mitt bredbandsabonnemang i EVIGHETER så nu fick det vara nog, nu är det jag som skaffar en annan "sticka".
Nåväl, snoret är bättre och halsen håller på å läker så utöver små torr-host-attacker till och från så är jag på topp!:)
Nu på morgonen så satt jag och K. och kollade på när magen hoppade , först små hickningar och sen så  bullade det ut ordentligt:D Man blir helt...WOW!!
Näe, nu blir det hallon/jordgubbsmoothie och en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0