r.ECO-häng

Tisdag it is.. Min segaste dag, JÄMT!!
Tror det är för att det är för tidigt i veckan för att man ska stressa upp sig över saker man inte hunnit med.. och ändå så pass långt in att man hunnit bli lite jobba-seg.. hajjarni?!
WELL, Hänger väl runt och försöker göra nån nytta iaf.
Besök mig gärna!
Jättekul grej igår också.. Nya personalchefen på Stainless ringde och undrade om jag kanske var intresserad av att hålla lite info dels i Nbg och dels på Brinellskolan ,för 9ndeklassare och Teknikcollege om hur det är att jobba inom en Industri och så kanske visa nån lite info-film om FSAB. Lite kort sådär bara.. Jätte intressant tyckte jag så självklart sa jag "Ja!". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0