Sjukt.

Jag fattar knappt själv hur mycket jag hunnit med idag.. det är helt galet mycket!
Först och främst frukost hos mor och far, sen rännde jag och mamma runt på lite handelsträdgårds i jakt på de perfekta blommorna.. inte alldeles otippat så briljerade Lövparkens trädgård som vanligt! Handlade på mig rejält och lyckades fylla trädgården med både nysatta frön och fina blomster och ÄNTLIGEN fick jag till min kompost som bara legat och väntat så nästa år har jag finfin jord direkt från den egna marken istället för att behöva köpa från coop, och självklart  var bikini dagens dresscode för att ta till vara på solens strålar på bästa sätt!
Efter mitt trädgårdsarbete så var jag TOTALT utmattad och passade på att ta mig en liten lur på soffan i 1,5 timme      (t.o.m det hann jag med!) och hade troligtvis kunnat legat kvar resten av kvällen men för att få nått gjort och inte sabba nattsömnen fullständigt så var det lika bra att gå upp. Hoppade på hojjen och pausade en sväng på OK för lite mjukglass (stackars mage!) och cyklade sen till andra sidan stan för att besöka en gammal kollega och låta honom bjuda på lite kaffe och där hängde jag ett tag innan jag återigen hoppade på hojjen och begav mig hemöver.
Väl hemma igen så var det dags för projekt "HEMNES vitrinskåp"  och jag säger bara P-EUUUW!!!!! Typ 40.000 olika moment som skulle göras innan den var komplett.. men jag lyckades och nu har ÄNTLIGEN "kontoret" i "tredje rummet" blivit en funktionell och fräsch arbetsplats i en annars väldigt outnyttjad yta. MYCKET nöjd!
Nu har min kropp kastat in handduken och jag orkar inte röra mig en meter men hinner jag med bara hälften så mycket imorgon så kommer jag vara typ den lyckligaste människan på jorden. Promise!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0