Tjihoooooo

Ja, jag känner mig klok nu, men återkommer om det lite senare ,dags att uppdatrera om dagen:
Hoppade på hojjen för en grillunch hos svärmor med tillhörande svägerskor, kusiner och kusin-barn.I SOLEN. Mysigt värre!
Det bjöds på grillad lax ,sallad av bästa sort, rostade rotfrukter och en fantastisk dessert med varma hjortron.
Sen bar det av mot gymmet för instruktörsmöte. Intressant,givande och peppande.
Här blev jag klok, men ja, jag återkommer till detta vid ett senare tillfälle.
Efter mötet blev jag såklart kvar och hängde på mitt favvoställe.. sen kom K. på sin cruiser-hoj och vi gled runt "stan" en sväng och tjålade lite och mös i solen, stannade på ICA och handlade och nu är grillen igång.. mmmm..
Planen var att jag skulle tvätta så jag puade in all tvätt i bilen för att köra bort till tvättstugan men så när jag kommer dit så var det redan upptaget.. men orkar jag lite senare så blir det till att gör nytta ikväll istället. Vi får se.
Hursomhelst , en helt okej, aktiv ,dag. GILLAS!!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0