yeeeeas.

I morse var det tänkt att jag, Stainless p-chef och Brinellskolans rektor skulle vara på centralskolan för lite info om industriföretagen och hur det är att jobba inom en industri (för Teknik college räkning!) ..och det var vi.. men inte 9:orna som vi skulle tala för.. så det var väl bara att fara hem igen då! SUCK!
Första dagen efter lovet,09.30 på morgonen,"anordnaren" var sjuk och frivilligt deltagande.. ja ni hör ju själva.. dömt att misslyckas!
Nåväl, imorgon är det dags igen , men den här gången för Fagerstas 9or i Brinellskolans Aula. Obligatorisk närvaro. Så ska det se ut! Bra där Fagge!! Sen så kan jag personligen tycka att det kanske vore bättre att informera i 8nde klass istället då dessa elever inte redan hunnit gjort sina gymnasieval..Men det är ju bara jag!
Hursomhelst , det ska bli spännande och trots att jag inte är på Stainless NU så känns det bra att samarbeta.
Nåja, nog om det..
Idag har jag haft finFint besök hela dagen i butiken... Frukosten, Lunchen och snicksnacket avlöste varandra. Underbart!
Efter kneget så blev det ett Core-pass med ett taggat gäng och som vanligt blev jag kvar i huset i flera timmar efteråt. Det måste vara ett sjukt bra ställe detdär "ARENA" :D
Påvägen hem stannade jag till på Servus som TYDLIGEN fått in Tzay-spett , ett smarrigt veggo-alternativ baserat på soja lätt kryddat med ingefära så det fick bli kvällsmålet.
Ja, det var väl allt för idag och imorgon kör vi igen!
Tjing sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0