Åhhhhh,Ångest!

En sak som kom över mig inatt, eller egentligen redan igår, var att jag TOTALT försummade en stackars kille som kanske var intresserad av träning igår!! Jag satt i receptionen och skulle göra klart det allra sista innan jag skulle till butiken och K hade just lämnat den lille mannen så han satt med bakom. Så kom denhär killen då och var lite förvirrad och frågade om han fick kolla omkring! Absolut! ( här börjar barnet gasta och visa precis vad han går för och jag tappar fokus!) killen hade massa frågor om gruppträningen och istället då för att ta hans nummer eller direkt boka in en tid för en träff så säger jag," kolla hemsidan"! Vilken jäkla amatör alltså, fy vad sur jag är på mig själv, så oserviceminded och så olikt mig. BLÄ jag skäms!!!:( Och iom att minimÄnniskan gastade på så reflekterade jag inte över detta innan det var försent. Dumma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0