Ännu en dag.

Hade en heldag med mamsen igår. Vi var till avesta och shoppade lite och jag hittade en väska som var nersatt 75% som jag spanat in en längre tid så det var bara att slå till. Sen fick en bikini och 3 klänningstunikor följa med hem också.. och så lite nya pyjamasar till lillpysen, har upptäckt att domdära småpojkarna gärna "bevattnar" ALLT i närheten så fort man vänder ryggen till vid skötbordet... vilket innebär att vissa kvällar får jag byta 2-3 pyjamasar innan vi kan gå till sängs och då han är sååå mini så funkar inte de jag har med fötter. SÅ ,då MÅSTE man faktiskt shoppa lite. :D
Sen blev det en lunch/middag på Hurtis och så fick mamma möjlighet att myspysa med minimänniskan medans jag fick lite gjort här hemma.
Och så återigen har alla sovit fantastiskt bra förutom jag då aka. mjölkkoon. Rulla över på fel patte och det är kört :D
Idag är jag nere på matchvikten, det gick undan! Men mycket har nog att göra med att jag tappat en del muskler och sen har nog amningen satt sina spår. Det är en hungrig krabat!
Nåväl, nu står en tupplur på schemat sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för en underbar dag gullan...skulle kunna sitta i timtal och bara titta på den sötaste killen i världen..:)

2011-08-06 @ 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0