Chill

En tur till "trädgårn" för köp av grönt till trappen byttes snabbt ut mot en lång promenad med kittykatten..tack vare att bilens batteri var dött när jag skulle iväg (ja jag säger "tack vare" inte "pga" för promenaden var TOP i jämförelse med att plantera saker i kylan!) lite snack om livet och dess med- och motgångar blev det .. typ 3 timmar var vi nog ute iaf.. inkl ett middagsstopp på Hurtis. Vi gick ju förvisso inte så snabbt iom att varje steg var en lek med döden pga all is... men ändå! Skit-is!
Hursomhelst. Kärlek till katten för en trevlig stund.
Imorgon väntar träffar,massage och Bodybalance. Härlig start på denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Tant J

Tack själv <3

2011-12-12 @ 21:57:56
Postat av: Mamsen

Vilken tur att han får vila upp sig hos mormor i morgon...vi ska ha så kul...jag slutar inte 16.00 utan har jobbat in så jag ska sluta 14.30...jippi..i väntan på charmtrollet...<3

2011-12-13 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0