Uhhm

Måndag igen.
FAN va tiden går.
Ursäkta språket (vet att svordomar tyder på dåligt ordförråd) men seriöst, vart tar tiden vägen!?!?!
Fattar ingenting!
I helgen var första gången som jag var borta från lilltruten mer än bara ett par timmar .. ett helt dygn blev det och tänka sig, det gick KALASBRA! Såklart! Han var hemma med sin pappa och skötte sig exemplariskt!
Skönt att veta att det funkar!
Falun var för övrigt fantastiskt som vanligt. Vi körde Dans med Sara och Bodybalance med Carro på MåBättre. Chairstrippen blev inställd för nstruktören var sjuk men vi hade det sjukt kul ändå. Utgången blev sen så istället för Ladies Night på Magasinet som det var tänkt så drog jag,Sara å en tjej som heter Roza våra rumpor mot Victuscella istället och där träffade jag min vrålsnygga namne Rebecca härifrån byn. Så det blev kramkalas och så dansade vi röven av oss. :D
KÄRLEK.
Att sen avsluta kvällen med falafel och ris från Maestro är obligatoriskt så efter det var kvällen fulländad och vi hoppade i bingen och slocknade direkt.
Igår tog jag och K TakeAway från Kapellbacken/ Grekiska kolgrillen och FAAAAN va gött det var , lät värt att ta hem mat därifrån istället för att köpa typ pizza eller dylikt, samma pengar men mycket mer "riktig" MAT ... och mycket godare..och jag har dessutom lite låda till idag också!LYX!
Rekommenderas starkt..(Att äta på plats har jag bara dåliga erfarenheter av,men att ta Take Away var SJUKT bra för det är verkligen god mat!!)

A men det var dagens update, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0