Den som önskar sig mycket..

mister ofta hela stycket.. eller hur säger dom?
igår önskade jag att det skulle vara vår när jag vaknade men till min besvikelse så kan jag nog påstå att 27MINUS och vår rimmar illa. Hade det inte varit för att jag ska avnjuta ett fantastiskt BB-pass om en och en halv timme så hade jag nog bara dragit täcket över huvudet resten av dagen.
MEEEEN, vid närmare eftertanke så har ju dagen ytterligare 16 timmar på sig att omvandlas till vår, han som läste min önskelista kanske inte förstod att jag skulle gå upp såhär tidigt?!
Det sista som lämnar kroppen är hoppet!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det sista som lämnar kroppen är hoppet,men smärta är när vekheten lämnar kroppen

2011-02-19 @ 08:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0