En dag på ett tåg

Självklart började dagen med uppgång, klev upp tidigt så jag hann packa väska, chilla och andas några gånger.
Tåget gick 10.47 och lilla mamsen var så snäll och körde mig till centralen köpte lite snask och nån blaska på pressbyrån för att ha nått att pyssla med på vägen.
ängelsberg-virsbo-raaaamnääs-sura-hallsta-dingtuna-vås.. snabbt snabbt..upp upp ...snabbt snabbt ..ner ner..
Fin-tåget och en superplats.Stockholm nästa.
Framme.KALLT och rått som sjutton .en timme kvar till start och med SATS precis runt hörnet så satte jag mig till rätta på ett fik med en banan/hallon-smoothie och en grov fralla.
Gled in på gymmet med 25 minuter tillgodo så såg till att ta god tid på mig att få upp värmen i bastun mellan ombytena, kvartalet leddes av en "Krisitin" ,söt tjej med glimten i ögat och vi började med lite info och teori i effektiva 20 minuter varpå vi körde igenom den nya releasen. G-R-Y-M!!!!!!
Tydligen så har ALDRIG core/pilates-delen varit så tuff som den är nu.. självklart!!.. eftersom det kommer vara min stora svaghet framöver allt eftersom magen växer. Får väl kanske lov att bli ett "BodyBalance special" där jag coachar de tuffa alternativen genom ett hjälpa istället för att göra.. eller nått... men nåja... ÄN SÅ LÄNGE GÅR DET SUUUUPER!
Efter utb. så kastade jag mig in i bastun där jag göttade mig en bra stund ,klädde mig i skaplig takt och begav mig ut för en runda på stan , var dock trött och frusen så drog till centralen och bokade första bästa biljett hem och satte mig sen tillrätta på Espresso House och mumsade i mig en varm Tonfisk-bagel och en STOR kopp rykande hett kaffe.Rundade av med en smoothie på centralen innan det var dags att hoppa på tåget.. som nästintill var tomt vilket uppskattades av min ospecificerade biljett. Perfekt avslut.
SÅ, det var min dag, nu väntar sängen och imorgon är det dags för filmning igen! GÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0