Godmorgon

Just nu ligger jag och överväger promenadens vara eller icke vara!
Min draghjälp bangade .. med väldigt goda skäl dock..så nu lär jag använda min egen hjärna och bli motiverad.. SUCK!
Nåväl, har ännu tid att suga på karamellen och jag måste ju erkänna att det är ganska lockande med en härlig liten sol utanför fönstret.
För övrigt så skulle jag vilja ha tips på bra bokföringsprogram för MAC. och det är nån vänlig ekonomisjäl som skulle kunna hjälpa mig.. .en fördel är om det är enkelt... OCH smidigt att använda ... OCH är okej för mig som använder bokslutsmetoden.
Tack på förhand

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Becca! Hoppas du fick dig en solskensprommenad! Jag sitter och pluggar lite just nu, men tänkte ta en sväng mot arena och rEco senare, hoppas du vill ha besök :)



2011-02-02 @ 09:34:29
Postat av: Ewe

Kolla va morsan använder de är på nätet så de borde funka till Mac....

2011-02-02 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0