Härligt

Hade BodyBalance i morse och som bekant så har TaiChin varit mitt absolut största problem,fram till idag.. den gick uuuutmärkt och jag var överlycklig! Men vad händer?! JO, då tabbar jag mig på solhälsningarna istället, FAN alltså!
Men men, det gick att rädda tillslut och över lag så känns passet finfint!
Det är nytt kvartal nästa helg så då blir det stockholm åtminstonde söndag. Tänkte att jag skulle lura med K på en liten mysipys-hotellnatt, vi får la se hur bra det går.
För övrigt så kom det fram en tjej som brukar gå på mina pass och sa
"Förlåt men jag måste bara säga att du har så HIMLA fin mage! .. Så om du märkte att jag glodde så var det inget illa menat, den är bara så fiiiin!"
hihi, TACK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0