Hela dan-Förstörd!

Tack vare den där lortskallen så har jag inte kunnat fokusera på annat än min irritation, jag lät det tom gå ut över Afron. NO GOOD!
Skit alltså!
Nåja, det är väl som det är , imorgon kommer troligtvis puckot krypandes till korset och då ska jag ljuga och säga att jag redan sålt bordet!
HAHHAHAHAHAAHAHAH. Skrattar bäst som skrattar sist!
Kristoffer satte nyss igång brandlarmet här hemma, han satt och värmde sig framför brasan med luckorna öppna när det började tjuta som sjutton, och nu sitter jag här med svidande ögon och hostig hals och till råga på allt så är det 17 minus ute så man kan(vill) inte öppna och vädra heller! Typiskt.
Men det är lugnt, imorgon vaknar vi och då är våren här..visst?! hallå?! så är det väl?! va!? snälla!?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

E-bay gick bra det också...:))..vad beträffar våren så måste jag göra dig besviken för vi på andra sidan har minus 27,3 grader ute, känns som hela lördagen blivit förstörd, men hoppet är det sista som överger oss och dagen är inte slut än så våren kanske kommer senare idag..:))

2011-02-19 @ 07:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0