Huuuha

Filmningen gick ..eum.. TYP bra..började med att tabba mig ..och tabbade mig lite till.. sen gick det bra.. men filmar väl ett par,tre ggr till innan jag skickar in så att jag har lite att välja mellan.
...tätt efter kom lite r.ECO-häng med lagomt mycket kunder för att fördriva 3 timmar, avrundade dagen med ett besök hos mor och far som.. tänka sig.. precis skulle till att laga en brakmiddag. TACK FÖR DET!
Avslutade det hela med en visit hos katten med de tre K:na (lite kaffe,killsnack och kramar.)
Nu är biljetten till hufvudstaden bokad och imorgon cirka kvart i 11 drar jag iväg för att gå på mitt första Bodybalance-kvartal, Trevligt ska det bli men det känns brutalt att åka tåg tor 4,5 timme för mindre än 2 timmars utb. Nåväl, ser fram emot fika på nått schysst hak,före OCH efter.
Halva nöjet med att besöka större städer är ju att fiken inte är stängda på söndagar.
Well ,sitter som en mosad potatis i soffan och väntar på att ta orken till mig och gå upp och sova, skaplig pensionär man är, hade gärna svängt mina lurviga på GM i afton men trots att man är nykter så smakar morgondagen sällan särskilt bra så det får bli en annan gång.
På återseende
Trendiga "Makaronger" som finns på trendiga fik i trendiga storstäder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0