just precis Vivi..

Men det är ju så det är där i hemmet.. tyvärr.. när jag ifrågasätter varför det BARA är jag som ser och stör mig på dammtussar/fläckar/enorma tvätthögar.. så får jag OFTAST till svar.. "A men jag är kille , jag ser inte sånt!" , jag har liksom en sån karl som SKRUVAR upp gardinerna..genom tyget.. direkt i väggen istället för att sätta upp den undansparade gardinstången ..med 3 skruvar färre.
Vilket givetvis stör mig ännu mer och gör det ännu mer frustrerande att tillslut behöva ta reda på "skiten" . .Jag brukade ignorera allt förut.. LÄNGE..bara för att se om han fick för sig att ta reda på det.. eeeum.. näe.. tillslut blir det olidligt och då måste man lösa problemet själv.
Men din poäng är glasklar,och håller med:)
Dessvärre måste ju nån ta ansvaret i slutändan för att det ska bli gjort och då blir man tacksam om den andra hajjar och faktiskt "hjälper till" när man väl satt igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0