mjao

Dagen idag är en seg dag!
Känner mig mosig och lite i vägen.. trots att jag inte har någon att vara i vägen för, skum känsla!
Gjorde nyss en skål med havregrynsgröt+tillhörande smörklick. En favv!
Funderar på att avancera och koka ett par ägg också men ja, jag känner mig lite "sisådär" så det blir sen det.
Hängde i gäng med Persikan+familj igår, mumsade kladdis och kollade på en rulle: "The Blind Side". SEVÄRD!!
Sambon har ju eftermiddag denna vecka så honom ser man knappt röken av. TRIIIIIST!
Ikväll ska jag vika. på boxen också och ser fram emot ett glatt gäng som är fulla av ös! SES DÄR! Tydligen blev mina 6 pass denna vecka plötsligt 7 men vad gör det!? Jag är överlycklig så länge som jag kan hålla igång för snart kanske man blir att se ut såhär:

Kommentarer
Postat av: jessica

mysunge <3

2011-02-15 @ 14:36:19
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0