Nä fi perkele

Ingen kan väl ha undgått dagens katastrofväder!?
NÄE, trodde inte det heller.
Men SERIOUS!!?!?
VAD.FAN.ÄR.DET.HÄR?!
LÄGG NER LIKSOM!
Det kommer små härliga "teasers" som i Onsdags , solen gassar , man hör fåglarna kvittra, ser hur svalorna bygger bo och vi studsar alla omkring i vårjackor (okej , det var bara jag! ) .
Solens strålar slår hårt mot fejjan, uteplatsen är helt snötom och det är typ 30 grader varmt där i lä för vinden..fräknarna spritter i fejset och allas humör är på tiptop..
Ja sen då..
DÅ blir det snöstorm! Som en kniv rakt i ryggen kom den! FHANXS A LOT!
Ulla hade skottat SJU gånger mellan 7 - halv 11.. då jag dök upp.. och tyckte det var konstigt att hon inte skottat .. så jag drog en vända jag med vid kvart i 11... för att sen bli verklighetsuppdaterad om sanningen och därmed fick höra hur hon i sin anletes svett stått och fejjat och skottat hela morgonen.. Jahapp!.. trettio minuter senare var vi ute igen.. det såg PRECIS ut som när jag börjat skotta.. så ja.. varför inte dra av det EN NIONDE GÅNG på 5 timmar. GÖTT!!
Näe alltså på riktigt, jag är less nu!
Jag gillar snö men nu räcker det banne mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0