Summasumarum

Ja, stickan har som sagt gjort sitt . En gång för mycket i väggen blev det så nu är jag internetlös på kneget tills vidare. INTE ultimat vill jag lova!
Kunderna har avlöst varandra under hela dagen och på kvällskvisten ryckte pärlan Maria in och höll ställningarna medans en annan "var tvungen" att närvara vid en middag på Järnvägskrogen.
Räkcoctail till förrätt och Rödtungafile' på planka till varmrätt.  Supergott som vanligt!Rekommenderas!
Rundade av omkring kvart i 9 så jag lite lagomt hann lösa av pärlan vid stängning.
Bra där!
Nåväl, nu sitter jag här i hemmets trygga vrå och försöker lösa allt som måste lösas innan imorgon när jag återigen lär bege till mitt internetlösa andra-hem!
hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2011-02-25 @ 23:05:42
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0