till "ö":

Nja, jag är inte mamma än och ville inte gärna skriva "krypa-ihop-när-jag känner-mig-slumrig"-hörn
(;D höhö!) ,bara för att få visa mitt mysiga kök.
Men,har inte heller i framtiden ,när ungen väl är ute, planerat att ändra fokus från en "allt som rör mitt liv"-blogg till en "allt som rör mitt barn"-blogg. STOR skillnad där! Enligt mig!
Men som vanligt är det valfritt att läsa.
Personligen tycker jag att just ex. magar(om det är preggomagar,vältränade magar eller opererade magar spelar mindre roll),roliga händelser,äventyr etc. är väldigt intressanta i en blogg vare sig det är en bebisblogg eller inte medans nytt blöjmärke/blöjbyte och timmar skrik/sömn/jobb ,varje dag, kanske är mindre intressant vare sig det är en bebisblogg eller inte!
Med det inte sagt att jag dagligen levererar intressanta inlägg och att jag faktiskt vissa gånger skriver om saker som ovan, men åter igen, det är HELT valfritt att läsa och för mig var det troligtvis det mest intressanta som hände den dagen... :)
(Valfritt här om nån vill ta något personligt och bli vresig då detta är åsikter i allmänhet, bryr mig faktiskt inte avsevärt!)

SÅDÄR. Då hade vi rett ut det jag är alltså inte mamma ännu bara i uppbyggnads-stadiet skulle man väl kunna säga och att skriva "ö" som signatur gör att jag måste svara som ett inlägg så det är inte det att jag såg detta som något slags "påhopp" eller vad man skulle vilja kalla det utan uppskattar över lag när folk kommenterar men framför allt när de skriver sina namn/bloggadresser så man vet VEM som skriver.
Det brukar ge ganska så mycket klarhet i personens resonemang.

Nåja, det mest intressanta som hänt idag är väl att jag gav mitt 3-modem stryk igen men att det den här gången kastade in handduken. Och sen Afron i afton förstås,alltid onsdag och alltid total lycka, deltagarna tyckte jag gick hårt åt idag och att "passet var SÅ tufft" .. personligen så har jag nog aldrig flåsat högre . HAHA :)
Äh, lä' dra!
Bild snodd



Kommentarer
Postat av: TOOVE FUCKING ROOSMAN ;)

Hola lady!



Jag kände starkt för att säga min mening i det hela.



Jag uppskattar enormt att få höra lite hur du mår och hur allt går med graviditeten! Och bilder är fantastiskt roligt! Självklart är det skit kul att läs om företaget, pyssel, bakning och träning också. Jag kan inte förstå varför man ska sätta bloggen i en genre ?! Jag vill inte placera mitt liv i en genre, va fan skulle det vara ?! Haha vilket skämt!

Det största i ditt liv håller på att hända, njut och dela gärna med dig av det. Jag är nyfiken och läser varje gång!



Kram

2011-02-23 @ 23:31:21
Postat av: Ms. Bloggföreståndare

SV: Hahaha:D Bra där Tovan! Håller fullkomligt med!

2011-02-23 @ 23:38:27
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker att det låter som "Ö" är bitter och avundsjuk!

Det vore väl mer underligt om du gick igenom en graviditet och fick barn utan att nämna ett ord om det?!?



Mycket underlig kommentar!

2011-02-24 @ 06:01:58
URL: http://maria0223.blogspot.com
Postat av: Sara

hahaha det sista var kul, om du gick igenom en graviditet och fick barn utan att säga ett ord om det.. hahaha Det vore sjukt kul!



Men ja, folk tar för seriöst på det här med bloggar, och tror framförallt att de har någon rätt att styra vad man ska skriva om?! Det är ju för fan DIN blogg! Du har skriva om bajs all day all night om du så vill!



Jag vill se bebis (och andra) uppdatering, Allt som har med dig att göra :)

2011-02-26 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0