Torris

Uhh, dåligt med update .. mest för att jag känner mig ganska så torr och tråkig just idag..
Blev väldigt glad dock här lite tidigare då det damp ner lite nya kläder från STOLT.
KÄRLEK!!!!
SÅ. .här kommer dagen outfit (om än något crapig bild men för snyggare bilder på plaggen se här!) :
*Tröjan är en vit (obviously!) Lotus hoodie (finns två i small kvar i butiken för försäljning!)
*Byxan är en Kumari Pant..i svart.. finns inte i butiken.. men fick skäll av en avundsjuk kund så det kan hända att den gör det .. snart.. har inte bestämt mig exakt HUR mycket jag gillar byxan ännu .. den är L och aningens stor och i den modellen som gärna resulterar i ett "kojuver" bakifrån.. men jag TROR ..att jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Emma

kojuver är väl sexigt. Extra lökar. i rövva..

2011-02-09 @ 20:43:19
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se
Postat av: Maria

JAAAAAAAG älskar dom!

2011-02-10 @ 20:02:51
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0