YAOH

Idag har jag:
*Tagit en låååång sovmorgon
*Haft extrem huvudvärk
*skyltat lite fint i butiken med en till erbjudande-korg på hojjen och dukat upp mitt icke sålda köksbord sådär tjuusigt!
*Insett att kaggen har börjat växa!
*Fixat en "durr-till-dörren" som var dyr men värd och förhoppningsvis kommer på Torsdag redan!
*Käkat en fantastisk lunch i form av lax,ugnsbakade potatisklyftor och hemmagjord tzatziki.
*Moppat mitt salt-hav till golv en sisådär 570ggr.. and the salt is still there!! Buhuu...
*Spöat skrivaren.
*Önskat mig vår/sommar sisådär varannan minut.
Ja ,det var typ det.
Ikväll ska det vikas tvätt i mängder och förhoppningsvis hinner jag även se "I rymden finns inga känslor!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0