YEEEAH

Afron avklarad för denna vecka. Brill. som vanligt och som balsam för själen!KÄRLEKKÄRLEKKÄRLEK<3
Imorgon har jag ett extrainsatt BB-pass på morgonkvisten innan kneget det peppar jag lite extra för!
Vad gör alla människor? det känns som att jag varit bigtimebusy typ i en evighet och inte hunnit träffa en kotte, imorgon efter kneget så ska jag och hjärtat bege oss till v-ås för lite snabbshopping till föreningens relax/bastu men på kvällen då? vad sker? någon som känner för att umgås? jag vill träffa folk, dansa , gå bananas! Vad händer!?
Hör av er imorgon om ni är sugna att hänga! PLZ!!!
Nu är jag så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen men det är liksom skrämmande tomt i kylen och då jag är så fantastiskt snäll så agerade jag skjuts från gymmet åt en trött träningssjäl och han därmed inte handla och nu ligger man nerkrupen och frusen i soffan så att handla NU finns inte på världskartan.
ÄH, det får bli popcorn istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0