ÄNTLIGEN

Laddaren till datorn.. (om jag inte sagt det så glömda jag den på hotellet i helgen.. SKIT liksom!).. kom idag med posten.
TACK GODE GUD, nu kan livet återgå till det normala!
Idag har jag kört ett sånt RUGGIGT bra Afro-pass. Energin flödade och ALLT kändes bara SÅ rätt. Om det var alla nya erfarenheter ifrån helgen som gjorde det eller om det bara var alla fantastiska deltagare... eller allt i en salig blandning.. det förtäljer inte historien men ALLT klaffade. Tanken har precis slagit mig att jag "BARA" kommer ha "lyckliga" pass framöver.. Afro och Balance. Det är helt fantastiskt.. jag kommer att få instruera mina ABSOLUTA favoritpass rakt av och BÅDA kommer jag kunna köra LÄNGE in i graviditeten (förutsatt att inga komplikationer tillstöter o.c!)
... boxen har ju tidigare legat som obesegrad 1a men efter att Afron kom så har boxen sakta men säkert glidit ner till en andra plats.. och då Balance ALLTID legat på toppen av mitt träningsberg av favvo-pass så kan jag bara gissa hur fantastisk det kommer bli att få hålla även den klassen själv.
Jag är i nått slags glädjerus som inte går över.. jag känner LYCKA och GLÄDJE för varje sekund jag övar in Balance-passet.. jag har låt 4-11 som i en liten ask och planerar att ha hela passet "inbyggt" i min hjärna och kropp till den 31/1 då jag utmanat mig själv att vara redo för mitt alldeles första, EGNA, BB-pass.. inget spikat ännu men det sägs ju att man jobbar som bäst under press.
Nåväl.
Nu ska jag fortsätta plöja igenom boken "På smällen" ,har man inte läst den som preggoface så är det något som ABSOLUT bör läggas till på "to do"-listan.
MED KÄRLEK.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ahhh va underbart!!! Jag känner on glädje ända till Falun! Äslklings Becca.. Du är så

Bäst! Pöss

2011-01-19 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0