Borta bra..

Men hemma är som vi vet snäppet bättre.
Mitt tåg vr ju såklart inställt pga av nån trasig stol eller vad det var vilket innebar att jag skulle få åka till uppsala med tåg 1. för att där byta till tåg 2. som skulle ta mig till Avesta.. OM vi hann fram i tid... för att sen därifrån hoppa på tåg 3. EUUUHM... nej skulle inte tro det! Bokade om min biljett för att istället åka 1,5 timme senare från centralen me då sthlm-vås-fagersta.. inga konstigheter!
SÅ ,
hur har då helgen gått?
BRA uppenbarligen, då jag blev GODKÄND!!! :)
IIIIIIIHHHHHH!!!
Hela helgen har varit så SJUKT givande och jag är så himla pepp nu!
Jag älskade självsäkerheten bland mina kamrater på utbildningen då vissa tom hade ett bb-pass inbokat inom nån vecka.. som dessutom redan var fullbokat... att INTE klara det fanns liksom aldrig på världskartan! Imponerande!
Här har vi hursomhelst vårat underbara gäng:
Magdalena(i semin till NIKE top instructor), Annica(61 barre och vääääärldens mysigaste avslappningsröst!SUPERSTARKT!),Helena (också preggo),Jeanette,Jag,Elleonora,Katrin,Anna,
Lou(typ "Disney on ICE"-stjärna och INGEN tidigare instruktörs/bodybalance-erfarenhet.Men..GRYM!), Katarina(Vår FANTASTISKA coach!) Åsa (Vår andra fantastiska coach!)
Inte på bild: Jim Berg, vår 3dje fantastiska coach!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den feta silvriga i gästrummet som jag dör varje gång jag ser

2011-01-18 @ 02:04:38
URL: http://Www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0