DANCE like an AANIMAAAAL

AFRO i MITT <3  ( BIG time!)
HELT FANTASTISKT JÄKLA SKIIIITBRA VAR MITT GÄNG IDAG!!
NI är också i mitt <3 ska ni veta.
Alltså, jag tror inte nån förstår hur mycket det betyder för mig att få hålla i det här passet!?
Det är verkligen HELT sjukt hur LYCKLIG jag är när jag går därifrån.
KÄRLEKKÄRLEKKÄRLEK!  IIIIIIIIIIIHHHH
Och att sen när man frusen och trött kommer hem och möts av ett inbox på facet enligt nedan:
"Heeelt seriöst, dagens affrodance-pass var det roligaste jag varit med om i hela mitt liv, vilken glädje och härlig energi det var.. goddamnit! Har testat på affrodans i lite olika städer.. men ditt pass slog alla, tusen ggr om!!"

...då brister det ju för en, och så med alla preggohormoner på det så blir det ju ett endaste långt tår-kalas!!
Sånt värmer så SINNESJUKT ENORMT.

TACK SNÄLLA UNDERBARA,RARA NI!
Nu ska jag gotta mig med stuvade morötter UTAN falukorv och ladda inför morgondagens INofficiella BB-pass med "team gröngölingarna" , KÄRLEK till det också!
Denna vecka blir VÄLDIGT mycket träningsfokuserad, om ni inte märkt det ;) , det är ju självklart pga av den simpla anledning att jag faktiskt hela denna vecka har MINST ett pass om dagen och att det till helgen väntas NIKE-KONVENT i Stockholm vilket innebär ca. 5 pass om dagen med helt SJUKT grymma inpiratörer! :D
KÄRLEK till det med <3
ÅÅÅÅÅÅÅHHH,
LIVET LEKER!
PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

men abooo man kanske skulle pallra sig hem och röra lite på asset? ;)

2011-01-26 @ 22:51:32
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0