Full rulle.

Imorse var det soooovmoooorgon. sen bar det av till IKEA för att shoppa inredning till den nybyggda mini-walk-in-closeten i hallen. (NÄR FAAAAN SLUTADE DOM MED VITA TROSNES SKOLÅDOR?VA?) Nån som har ett gäng på lager kanske?! Vi har bara två svarta och det blir sååå fel i det här läget.
Hursom... DET BLIR GRYMT! Bilder kommer sen. På vägen hem besökte vi Linus i hans nya lya, F-A-B! Han är såå duktig!
På vägen hem så lyssnade vi på Hallå P3! där det handlade om det omdiskuterade förslaget på "tjockisskatt" och de flesta som ringde in var ju super vettiga och de flesta var ense om att det var hos individen problemet låg och själva inställningen till mat och träning och att man kanske borde höja skatten på ohälsosam mat istället , PRECIS så som man gjort med tobak och alkohol.Dittills var mitt sinne lugnt.  SEN.. så ringer det in en jäntunge som ursäktade sin övervikt med att det var för dyrt att träna och att hon inte kunde gå ner i vikt för hon hade inte råd, och GÅ..hur kul var det att GÅ när det var 30 minus ute!?
Alltså... jag L-A-C-K-A-D-E!!!!
Det handlar väl inte om hur mycket pengar man har heller? Nu har jag ju ingen aning om hur hennes livssituation ser ut men seriöst,jag vet en person som jag själv varit med och peppat som gått ner otroligt mycket i vikt som dels har 2 små barn vars pappa inte är närvarande för tillfället,varken körkort,jobb eller medlemskap på ett gym och TROTS det, klarat alldeles ypperligt att tappa kilon, hur är detta möjligt om det handlar om hur mycket pengar man har!?
och hur många dagar är det är det 30 minus i Sverige?! Jag blev så frustrerad / irriterad att jag bara var tvungen att ringa.. och gissa vad.. jag kom med! HAHA! Jag tog min vän som exempel på att man kan lyckas utan ett fett bankkonto och att jag tyckte att "tjockisskatten" var FEL då problemet ju ligger hos individen vill man inte så går det inte. PUNKT SLUT! .. och ofta så tycker man att "bara för att jag gick den där promenaden i måndags så är jag VÄRD en pizza till frukost idag" ..det funkar tyvärr inte riktigt så...
Nåväl..  Jag babblade på och sen avslutade radio-ladyn med att tacka för peppen. Kul grej.
10 sekunder senare ringde syrran:
"Hello radioqueeeeeen! "
"hehe..heej!"
"Alltså, jag stod på jobbet .. och så ringde den där tjejen.. och då tänkte jag att du troligtvis hade lackat om du hört det hon sa och att du säkert isf hade kastat dig på telefonen.. sen gick jag ut i några minuter och när jag kommer in igen så tycker jag att rösten låter så himla bekant.. och så säger dom Tack Rebecca..och då fattar jag ju att du HADE ringt .. hahahahahhha"
" I knooow , blev sååå matt alltså! hahahahah "
"Ah... men a, det var bara det.. hej då!"
"Hej då!"

Väl hemma satte vi igång med projekt: Garderobsinredning!
Hade räknat uta alla mått PRECIS perfekt.. synd bara att man måste få in prylarna också ... så det blev till att plocka isär och sen bygga skohyllan på plats på den 1,5 kvadratmeter stora ytan.Härligt. TACK för din existens PL400!
Nu har babe satt upp hyllorna också, TYVÄRR är inte de små LACK-hyllorna 109,5 cm utan 110cm så fram med sågen,dona lite här å där, och VIPS.. så blev det bra ändå!
Lampan är nästa projekt,TIPTOP!
Sen är det bara finliret med krokarna kvar.ME LIKE!
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken tidpunkt i programmet va det här då ungefär? så man kan lyssna efteråt, du måste ju länka sånthär fattar du väl! ;)



(jag ser att headern vägrar funka fortfarande :S)

2011-01-07 @ 07:29:44
Postat av: Becca

Johan:

NEEEEJ, den gör ju inte det! Ap-störigt.. iof hade jag inte trott att den skulle fixa sig själv heller så... hrrrmm.. :D

FIXA!

2011-01-07 @ 09:01:41
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Becca

Johan: ca: 44 min btw. :)

2011-01-07 @ 09:13:00
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Johan

Tackar :D



testa att spara din stilmall, och sen ta en helt ny fräsh mall och lägg in din header och se om det funkar i Internet Explorer, funkar det inte då heller måste du nog kontakta blogg.se för support.

2011-01-07 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0