GodMorgon

kära vänner ,bekanta och övriga bloggläsare, gamla som nya.. ( ni nya har övertaget om man säger så.. höhö :D  )
Det är jätteroligt att så många visar intresse för det lilla livet.. KUL!
Ja, men vi mår bra trots att vi körde både Bodybalance och Combat igår och det sistnämnda framför allt är verkligen ett sånt pass som jag märkt att det tar emot på .. TIDIGT! Nån som känner igen sig där?
Alla hopp,höga knän,kickar etcetc får det verkligen att tumlas runt där inne och när det är dags för back-kicks så blir jag så yr att jag nästan ramlar omkull.. spanska fyllan DeLuxe..höhö:D  Men jag får helt enkelt vänja mig att man inte behöver göra skyhöga kickar/knän/hopp längre.. åtminstone för ett tag, igår anpassade jag faktiskt passet efter hur det kändes(kanske bra att börja göra det nu men det är sååå jäkla svårt att inte GE JÄRNET när man känner att man vill.. hrrm..) . Hade kört BB före så bålmusklerna hade redan fått sig en dust. Smart att använda hjärnan här :D
Efter träningen så hyrde jag en rulle (KICK-ASS) som jag och babe kikade på med tillhörande popcorn,dip och varm choklad(!) Härlig Måndagskväll må jag säga, och filmen, ja den va bra, hade lite av allt faktiskt!
Nu har han dragit iväg med "Skate-bussen" och för att åka bräda med ett gäng leksugna pojkar i Avesta hela dagen. Jäklar va kul det hade varit att haka på men en annan lär ju knega.
Förresten, till er om inte ser nån header..erat Internet Explorer suger!
Ser ni den om jag lägger den här?!

Kommentarer
Postat av: Ousa

Snygg header..nu såg jag den :S Förstod nästan att de var lite mer klurigt med Yoga.

2011-01-04 @ 12:11:47
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Snygg header! Vem har gjort den? Fattar inte varför den inte syns annars... Puss (grattis förresten, ville hellre säga det IRL men men... KÄRLEK TILL ER!!!)

2011-01-05 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0