HOLA

Ett litet spanskt välkommnande idag då min fina,underbara,genomgoda,fantastiska amiga Yeni fyller år!
FELICIDADES AMIGA!
Så,
Paltorna ska på sen är det OKQ8 för ett paket, Statoil för tankning,E:sons för klippning, banken för bankning och så kneget för knegning... tätt följt av Arena för träning och Stockholm för njutning! AAAAAAAAAAAHHH
NIKENIKENIKEDANSDANSDANSYOGAYOGAYOGASHOPPASHOPPASHOPPA
Förra året köpte jag träningskläder för lite drygt 7000kr. HELT.SINNESJUKT faktiskt, ska FÖRSÖKA hålla mig i skinnet nu, men tror mig, jag har sparat för dethär ändamålet!:)
Väskan är packad och SJÄLVKLART har man packad med sig för mycket.. IGEN!!
... och precis NU kom jag på att jag inte skrivit ut min bokningsbekreftelse...GOOOOOOD DAAAAAAAAAAAAMN!
Tror iof inte att jag behöver nån MEN ÄNDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0