Inspiration

Satt och skulle hitta en ny profilbild till facet och dök på en hel del peppande/motiverande/fantastiska bilder..
Några av dessa är tagna då jag inte alls mådde särskilt bra psykiskt pga ett skadat knä och resultaten av detta! (ENORM reducering av muskelmassa etc.)
MEN jag lärde mig uppskatta det lilla under den perioden och många av dessa bilder är RUGGIGT bra.. faktiskt.. för så får man väl säga?
Och nu är jag säker, jag ska bli långhårig/"självskruvig" igen!
Åhhh, sen när man sitter och kollar igenom alla bilder så blir man ju varse alla underbara saker man varit med om med alla underbara vänner och då blir man bara såååååååå himla glad!
DET är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhhhhh, nu när jag ser bilderna så vill jag med att du ska ha rakt hår! Så som du har på gula-shorts-kryssningen!! Apfint! Kärlek till dig!! <3

2011-01-28 @ 07:52:55
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0