Måndagsstatus;

Sitter i en nöjd och mätt kroppshydda och njuter av några härliga BB-tracks.
Morgonen startade med en timmes BodyBalance-övande tätt följt av lite cirkel-peppning med ett starkt gäng på 6 pers. Har nyligen tryckt i mig resterna av gårdagens mys-middag(varma mackor med svamp-resp tonfiskstuvning)
och känner mig väldigt tillfreds med dagen so far.
Ikväll ska jag teama med Ullis och NÄSTA MÅNDAG klockan 07.15 har jag mitt första egna BB-pass. MYSIIIGT!
För önskemål om andra tider/dagar så säg till i receptionen på arena dock är det just bara det, önskemål, är det önskemål som komemr ofta så är det inte omöjligt att se över det!:)
Nu ska här pulas Afro till på onsdag. BE THERE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0