Nu lät det som..

att politiskt inspirerade filmer är allt annat än underhållande .. och det var inte RIKTIGT så jag menade men just denna var tvärkass. Det hade varit mer givande att kolla på nyheterna i nästan 3 timmar!
SÅ!
Dagen på r.ECO har varit som en filbunke, om en kvart väntas övning av pass till tusen ..
PEPPAR som attans!
Men , jag har ett aaasstörigt problem,(och vad vore då klokare än att "outa" det i bloggen..) i min armhåla så har det skett nått litet missförstånd då ett hårstrå valt att växa INNÅT.. och detta händer ju då och då.. ganska ofta .. och ni ,liksom jag.. vet hur SKÖNT det är när man får ut det där hårstrået och kan, så att säga..  "släppa på trycket!" ... MEN då till problemet.. DET GÅR INTE ATT FÅ UT DET!!! Jag har sprättat och spetsat och rivit och dragit med både nålar,tänger,knivar och naglar i den där lilla pricken (som inte är så liten längre utan bara blir större och större och förtillfället kan knölen runtomkring liknas med Mt.Everest's höjdkurva!!) INTE OKEJ!!
VAD GÖR MAN!? Måste jag operera?! Skära upp hela armhålan?
WHATS UP!!?!?
HJÄÄÄLP!!!

Nedan har ni min värsta fiende i profil!



Kommentarer
Postat av: Ousa

mm...aj! Det där fenomenet är vanligare än man tror. Jag har varit med och tagit bort många skumma bölder på folk. Varav just hårsäckar var vanligast förekommande på den avdelningen jag jobba.

vänta ett tag och se om den inte kommer ut av sig själv, om inte är de bara att boka en tid.

2011-01-22 @ 21:14:25
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0