P-JUUUH!!!

Precis in-stigen i hemmet efter ett SVÅRSLAGET boxpass. MY.GOD vilket gäng!
13 tappra själar som gav jäääääääärnet från början till slut.
Lite störigt är det ju dock att min CSI-kick liksom börjar bli lite klurig då jag instinktivt försöker skydda magen varje gång min comprade kickar vilket gör att jag inte riktigt kan hålla emot med hela kroppen på samma sätt så jag liksom flyger några meter genom rummet varje gång men än sålänge ligger nog lillis alldeles fantastiskt tryggt där inne. Eller hur?!
Sen har man ju börjat känna efter 100nde kicken och 5000nde slaget att det sticker lite extra där inne.. men då är det bara att dra ner lite på tempot och peppa desto mer :D
Nog om det, jag har kört fast i afron, ett block känns knas och hjärnan står stilla. Gapar i blindo efter inspiration. Meeeen, imorgon kör vi. shake SHAKE SHAAAAAAAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0