Pjuhuu

Sovit SKITDÅLIGT inatt, tror det var för att jag åt sent.
Snart bär det av till r.ECO för inventering, festiligt. och.. efter det blir det ett pass MuskelCardio på Arena, jag är basen. Rundar av kvällen med finbesök från Falun. Det ses fram emot.
Kul att jag tänkt hinna åka bräda på söndag och så kollar jag vädret nu och ser att det ska bli regn...REGN?!?!! det har snöat 400 år typ men första dagen på en evighet då jag verkligen såg framför mig hur jag skulle ha tid att chilla i en backe hela dagen... då ska det regna!?!? Murphys antar jag.. men ändå!! FAN!

Kommentarer
Postat av: jessica

sover också skitdåligt. vadfan är dethär liksom?!

2011-01-07 @ 12:27:24
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0