Plugghäst

Dagarna rullar på i Stockholmstad .
Är på Bodybalance-utbildning för de som missat det. FANTASTISKT tycker jag och ännu har jag inte känt den där klumpen i magen och jag har fått väldigt mycket bra respons. Dessvärre blir jag aaaaningen ivrig och är liite snabb i mina övergångar och detta händer ju då alltså enbart på presentationen.. meeen ,det känns överlag väldigt bra och det är det jag lever på!Dessutom är vi ett otroligt skönt och glatt gäng. Många glada själar!
Hotellet då,BW Karlaplan, ja.. det är ett hotell... det duger till det det är till för  varken mer eller mindre .. jag bor t.ex i ett rum i trapphuset där jag har lika med NOLL täckning på telefonen. Frukosten var inget att hurra för. Kaffet var ur maskin och näst intill genomskinligt. den skivade osten var torkad lååångt in på kanterna och då var jag där när dom öppnade... rummet är allmänt slitet,tvn sitter på 2 meters höjd men sängen är skön!
Nu låter jag väldigt gnällig men jag var bara ärlig!:)
Igår fick jag låt nr.6 : Maglåten, att öva in vilket innebär att mina magmuskler är DÖDA!!! jag har ONTONTONT.. i musklerna då alltså.. bebis bubblar på så inga varningens ord nu,tack...
Idag fick jag Låt nr.8: Tvistar!  inte JÄTTEMYCKET klurigt och man håller ganska länge i varje övning så  det känns bra. SÅ ,nu ska jag kila iväg och fixa krubb.. är lite lätt förälskad i Saluhallen vid Ömalstorg då dom hade RUGGIGT goda macarons ..eller.."macaronger" som det stod på lappen så det heter väl så då..
sen köpte jag en sallad också men den var inte så mycket att hänga i julgranen mer än att den var dyr..
Så jag åt halva bara för att men mer än så var det inte.
Ciao så länge och .. WISH ME LUCK!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

åhnej. frukosten är ju vad man ser fram emot ju för tusan!

2011-01-16 @ 01:17:08
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Maria

Tråkigt när det är halvtaskigt men vad roligt att resten varit bra! Kram!

2011-01-16 @ 05:24:24
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0