Ajustja..

Berättade ju nedan om att jag lyckats fixa mitt abonnemang så att jag skulle få en ny telefon (iphone4) en månad tidigare än beräknat... slutet på augusti istället för slutet på september alltså..  MEN då försäljarnissen som sålde detta paket till mig igår var ny (typ hans första dag!) så lyckades han liksom ställa till det lite då man liksom inte får göra så eftersom man inte kan "hålla på en underskrift" typ vilket var vad han gjorde då han sa att jag inte skulle skriva datum på det jag skrev under eftersom det inte skulle börja gälla ännu och bla bla bla.... SÅ , idag ringde han upp och berättade att jag får min telefon OCH ett gratis mobilt bredband redan inom två veckor from idag.
YES.. tänkte jag då.. och la på luren!
SÅ , SNART.. är jag också en Iphone-geeeek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0