En liten en..

Stockholm var TOPPEN!!!
Dessvärre sov jag dåligt som sjutton i den fantastiska hotellsängen pga att jag hela lördagen gått och vankat i flipflop när vi shoppade. Varje gång jag vände mig så skrek bäckenet rakt ut av smärta.. framförallt höger sida.. vilket resulterade i att jag på söndagen , då vi bestämt oss för att "göra djurgården" ,vankade ungefär som ankungarna på Junibacken! Voi Voi!
Meeeeen, nu är det bra igen!:)
Shoppingen gick förövrigt inte av för hackor ...
*4 par haremsbyxor (Jag <3 Zapata!)
*Massa grejs till lille grynet
*En bodybutter(Den i butiken är ju slut!)
*6st (!) långa baslinnen från Gina.
*Sporttopp
*2 par örhängen
*Solglajjer
*3 par skor (fejk-converse modell låg i olika färger)
*2st OZ monki-toppar
*En hatt
..och lite till..
Och sen så råkade jag på nått vänster få med mig någon annans påse från nån butik vi var in i , vilket vi inte märkte förrän långt efteråt.. påsen innehöll en klänning modell:somrig ..i min storlek.. Tack för det tänkte jag! (efter att jag nästan börjat grina för att jag kände mig som en FRUKTANSVÄRD människa!!)
Vi käkade och fikade gott, bodde gjorde vi på Scandic Sergel Plaza. Deras frukostbuffe' är toppen.
Sen har jag börjat läsa "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann!" Sjukt kul. Längtar till filmatiseringen!
Igår blev det en tidig kväll då jag kände mig lite dålig och idag har jag haft cirkel och tanken var också Afro men den blev inställd så jag hade lite kvällsöppet på r.ECO ,full rulle men passade också på att börja projekt:utrensning.
Omorganiserade och rensade bland hyllorna.
Lyckades även sälja två av mina 3 skyltdockor.
Det tackar vi för!
Imorgon?
Ny dag,nya tag. Till kvällen väntar Cirkel.
Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0