Godkväller.

Besiktade bilen imorse.. EN tvåa. Nån halvtaskig bromsslang.. elelr nått.. i övrigt toppskick. MYCKET bra!
Fortsatte min färd mot hurtbullen där jag käkade frulle, underbart! Fortsatte dagen med att chilla i godan ro, läsa "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" .. SJUKT KUUUUL! hahahaha :D
Skrattar högt bara jag tänker på den!
Annars så har det varit en fantastisk "r.ECO-dag" med massor med trevliga och NYA kunder, har bl.a sålt 3 shoppingväskor och massor med kläder.PÅ EN OCH SAMMA DAG! COOLT!
Rundade av med ett BodyCombat-pass som gick super ( man får bara se till att undvika alla studs!) FAN va kul det är! Så nu hoppas jag att det gjorde susen och att bebisen snart bestämmer sig för att komma ut. Vore ju trevligt!
Åkte ut till Eskiln och hängde i solen med min bok samtidigt som K åkte wake. Svärmor dök upp och kollade läget och bjöd sen på lite krubb och en marängpaj på berget. Ytterst trevligt!
Ja, det var min dag! HUr har din varit!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0