Jag har den i min hand..

och den funkar fiiiint!:)
Me<3 Iphone
Nåväl. nog om manicken.
Barnmorskan idag.. fick träffa en annan då min är på semester men det gick bra det med.
Vikten ligger stadigt sen v.32.
MEEEER blutsaft,MEEEER niferex. Blodvärdet lär upp!
Ungen är fixerad.
Mina rediga förvärkar sedan mer än en vecka tillbaka tyckte hon var ett gott tecken.
Bebisen var beställd tills idag .. men blev förskjuten till imorrn.. och nu håller jag tummarna för måndag kväll.. efter BB'n! INTE senare än 1/8 iaf:D
Nu sitter jag på "Hurtis" och käkar dagens första riktiga mål(efter "frukosten" vid 12... blev liksom lite fast i Iphonen här på eftermiddagen!)Butiken har jag haft lite extraöppet medans jag ändå varit här och Afron blev inställd(SUCK!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0