Jo..

Här kommer en bild från när vi alla stod i buskarna i Falun och väntade på att få hoppa fram och överraska Sara som är en fantastisk människa.
Hennes underbara syster Sayna (nedre högra hörnet!) hade styrt upp detta. Underbart!
Sååå, halva dagen har spenderats i Falun + nån timme i kupolen där jag lyckades styra upp ett telefonabonnemang+Iphone4 en månad tidigare mot vad som var tänkt ..SÅ i mitten av Augusti är jag ÄNTLIGEN ägare till en Iphone!! YES!! Mitt liv kommer bli SÅ mycket enklare ;P
Tänkte även äta på McDonalds men påminnde mig själv,efter att ha stått 20 minuter i kö(snabbmat My ass!) och så snart jag fått maten, att NEJ, det är inte bra skit.. det är DÅLIG skit!
Tog en fiskburgare (vilket är det minst köttiga alternativet dom har förutom stripsen..bara en sån sak!) och det var banne mig under all kritik (att MD inte ens har ett grövre brödalternativ är ju helt sjukt!).. pytteliten var den och smaka SKIT! "SideSalad" som tillbehör var ju inte heller mycket att hurra för.. sjukt torr och bedrövlig och "colan" var bara blaskig. BLÄ! SÅ..Aldrig mer!
Kastade skräpet innan jag ätit upp och fortsatte hemöver.
Fortfarande hungrig så stannade jag till på Sibylla i Ludvika och där fick jag åtminstonde en rejäl veg.-burgare med GROVT bröd och mos som tillbehör. LITE skillnad där!
Mätt och belåten så rullade jag vidare med ett litet stopp i stallet där jag inte varit på år och dar känns det som bara för att få snosa lite i pälsen på grabbarna. MYCKET mysigt!
Nu har precis landat i soffan och snart ska jag ta tag i lite sysslor.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

kul :D

2011-07-16 @ 23:26:04
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0