rond 2

Jag kan säga att det känns gaaaaanska så bra att jag valde att åka till Norberg igår istället för att storstäda vilket var min egentliga plan för nu dök sambon upp ,tidigare hemgången från nattskiftet, med magsjuka. SÅ, i slutet på den här veckan är nog som gjort att ta dendär städningen för nu är ju B-rummet i princip klart så där är det städat och stängt.SKÖNT, no stress!
Klockan är ju bara barnet men jag blev plötsligt ganska pigg,om ett par timmar har jag morgon-cirkel på Arena. Mycket bra. Kvällens afro har jag dock en känsla av att den blir inställd då det var ytterst få anmälda men isåfall blir det kvällsöppeet istället. för ni kommer väl ihåg..MASSA REA! :)
Igår var jag hos morsan och gick igenom alla gamla sparade barnkläder,leksaker och andra spännande saker vi kunde hitta på i källaren så en del fick följa med hem som ska tvättas och sen omsorgsfullt spridas ut däruppe, bla MIN första nallebjörn,PAPPAS första gosedjur och mycket annat!
KUL!
Sen upptäckte vi att mamma i det stora hela BARA sparat rosa lull-lull-kläder, (som i princip är oanvända då vi..eller åtminstonde jag,var en riktig pojkflicka!) hahahaahah :D
SÅ.. nu håller vi väl tummarna att det blir en tjej så de gamla paltorna kommer till användning!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0