Shoo

Natten har kantats av dålig sömn och allmän oro i kroppen.. vet inte varför men så var det!
Kliver upp och inser att min älskade morfar varit och krälat bland hallonbuskarna då jag fann en hink full med hallon ute på trappen. Dagen var räddad.
Har haft en del ärenden att uträtta så r.ECO har varit stängt och nu vid halv 4 ska jag befinna mig på MVC för (förhoppningsvis) den sista kollen innan den lill* behagar komma ut så det ser inte ut som butiken är öppen alls idag då kvällen (förhoppningsvis) bjuder på lite AFRO. Dessvärre finns väl risken att vädret lockar folk att hålla sig hemma vid grillen istället men det återstår att se. Blir ju sista innan kläckning så jag hoppas jag får köra. :)
Nu är dessutom nedervåningen SÅ.FRÄÄÄSCH! K har gjort upp hålet emellan kök och hall, spacklat och målat och det blev SÅ BRA. Luftigt!Bara kökssoffan från r.ECO som fattas, men den kommer förhoppningsvis till helgen och då ska den alltså stå med ryggen mot hålet och så ska vi möblera om bland stolarna!
 Sen är v-rumssoffan ordentligt dammsugen,under,bakom ,emellan.. you name it! ..och alla kuddar har han "avhårat" så nu sitter jag här och bara NJUTER !
Två små ynkliga saker kvar på "Att göra"-listan som från början var lååång men som nu enbart innehåller:
*Rensa på r.ECO
&
*Veden
Känns så skönt! LYCKA!
Nu ska jag vila en stund sen sjukan.
Tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0