Upp som en sol..

ner som en pannkaka!
Typ så blev dagen idag..
Tog en rejäl sovmorgon, gjorde mig iordning och studsade iväg med bilen mot Arena ,r.ECO och Hurtbullen för lite ärenden,passade på att trycka en Deluxe-frulle och läsa ut "hundraåringen..". Fortsatte hem till mor och lämnade tidigare nämnda bok med en halvtimmes marginal innan de skulle ge sig av norröver på lite semester.
Tajming kallar jag det!
Fortsatte sen min färd mot Västerås med siktet inställt på mStore och i hopp om att de skulle kunna fixa min iPod som legat och varit oanvändbar i typ 1,5 år .. Det kunde dom.. på en sekund typ OCH det kostade inte en krona!  JIPPIEEE!!
Blev så lycklig att jag var på väg att spontanköpa en Iphone men stoppade mig själv i sista sekund och drog för att få mig lite glass hos kittykatten ... (Ben&Jerrys -Igor-gallerian!) Smakade FINT!
Lyckades dessutom fynda en fin korg till pluttens leksaker på INDISKA + en tunika på REA till mig själv.
På väg hem blev det ett stopp på IKEA och en taklampa till grynets rum inhandlades samt lyx-sängkläder till mamman och pappan. I satiiiiiiin ni vet!
Stannade till på MAX och fick i mig lite krubb och for sen i iiilfart hem.
Planen var nyttogöra men slutade i soffmys och film med hjärtat.
Trevlig kväll på er<3

Kommentarer
Postat av: jessica

du är världens finaste.

2011-07-15 @ 23:47:57
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Erika - Min Riskabla Graviditet

Ja fy fasen.. de e inge roligt :(



görs nu då??

2011-07-16 @ 09:39:58
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0