amen guuuh..

va skööönt det har varit med lite ledighet..och tänka sig.. EN.DAG.KVAR!!
LYX!
Sthlm var riktigt najs, dock så var det ganska kallt igår så vi var inte så jättepepp på göra så mycket igår så vi åkte hem vid 3snåret. Väl hemma så dumpade jag bara av väskan och sen tog jag bilen i Västerås för att träffa katten. Vi tjåla skit i flera timmar och fikade på balkongensen så tackade jag för mig och åkte hem.
K. var på nån bilträff i Norberg och jag var ruskigt trött när han kom hem så jag hade redan hunnit somna ett par gånger.
Man blir trött av att vara ledig:D
Idag fyller jag nog dagen med Bodybalance. Låter vettigt då vi ska kicka igång med nya releasen på söndag. (PEEEEEPP!!!)

Kommentarer
Postat av: Kittykatten

Myyyyys var det :)

2011-06-06 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0