En ännu soligare dag

Hjärnan kokar av värmen... men jag klagar inte.. jag är rentav ganska så nöjd faktiskt.
Det trökigaste är väl att man ska stänga in sig i en sal med föräldragruppen om en timme.. dessa "utbildningar" borde förpassas ut i solen när väder råder. Tycker jag!
Nåja, efter det så ska jag nog övertala hjärtat om att vi ska åka och bada nånstans.. det skulle vara sjuuuukt skönt för min varma kropp...
har väl för övrigt fixat klart den mesta bokföringen för denhär månaden, bara de kommande 2 dagarnas intäkter (för utgifter har jag inga fler denhär månaden!) som ska bokas och så ska momsen redovisas.. sen är det klart!
Nähä, ta tillvara på några soltimmar innan det är dags att stänga in sig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0