Ett besök hos barnmorskan.

Enligt den där hjärtljuds grejen så slår hjärtat typ 135 slag/min och så har ungen redan en iphone OCH kan prata.. hah.. lustigt.. hoppas verkligen att det var mina tarmar.. eller egentligen inte, vi har ju trots allt beställt ett A-barn. :)
Alla kurvor var som dom skulle men hade sjunkit ytterligare lite i blodvärde trots järntabletter. så nu ska jag komplettera med blutsaft också.. MUMS!
Måttet på magen var 31 och följer kurvan och som det verkar så börjar lillskrotet att vandra neråt med skallen nu.. ruckbar men inte rörlig. och det är ju tur för det är ju den vägen den ska ut och inget annat.
Vikten var +1kg sedan sist och nästa besök är 27 Juni.
I övrigt så gör ju järnkapslarna inte direkt mitt liv lätt.. hatar att inte kunna gå på toa normalt.. nu var det typ 3 dar sen.KUUUL.. nooooot!
Äh, så kan det vara.. nu ska jag luncha på hurtbullen sen är det en PHPträff,box och BB-övning på schemat.
tjing så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0