hohohooo

fyfäään alltså, har haft en kräka i halsen hela natten,har alltså inte spytt men ni vet när det känns som om det är på G!? Har mått riktigt tjyvens. INTE okej!
Känns väl lite bättre nu iaf tack och lov.
Det är ju tur att man håller sig uppdaterad på facet för tydligen ska bilen besiktigas innan sista Juni. Blidde tajt det!
men vaddå...13juli är ju NÄSTAN sista juni! Höhöhö
Igår blev vi bjudna på middag hos K's jobbarkompis:
Förrätt: härikring-fiskade kräftor med lite smarrig röra.
Varmrätt: Grillad (och superbra marinerad!) Laxfile' ,Halloumi, färskpotatis och gräddfil med hackad gräslök .GOTT!!
Efterrätt: Jag hade med mig en Frozen cheesecake med pepparkaksbotten och hallon. Första gången jag gjorde detta och det blev en SUCCE' . FAN VA GOTT! :)
Tror att denna kan ha varit skyldig till mitt illamåeende då jag verkligen inte KUNDE sluta äta:)
Nåväl,
Nu ska jag Afroa lite sen så hoppas jag att jag hinner städa undan, blev inge med det igår då jag pratade med kittykatten i telefon en stund istället.
Tjing så länge

Kommentarer
Postat av: jessica

mjaomjao <3

2011-06-26 @ 22:45:10
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0